مصاحبه آرشیو خبر ها
انتقاد از پیرلو؛ چرا هیگواین در كنفرانس مطبوعاتی نابود شد؟

انتقاد از پیرلو؛ چرا هیگواین در كنفرانس مطبوعاتی نابود شد؟

صحبت‌های پیرلو در نخستین نشست خبری‌اش را کم‌تجربه، بی‌صلابت و کم‌رمق‌ دیدم. از ابعاد مختلفی می‌توان به نکات منفی گفته‌های او به عنوان سرمربی تیم بزرگی مثل یووه نگاه کرد.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی Mario Sconcerti مفسر ورزشی و یادداشت‌نویس روزنامه Corriere della Sera می باشد

 

وی در ادامه گفت:

 

شاید نابخردانه‌ترین اظهارنظر در مورد گونزالو هیگواین بیان شد؛ جائیکه آندره‌ای جوان صراحتاً از کنار گذاشتن او سخن به میان آورد.

 

وی افزود:

 

شاید بهتر بود این موضوع در سطح مدیران باشگاه و او باقی می‌ماند. در حالیکه به هر حال هیگواین همچنان بازیکن بیانکونری محسوب می‌شود.

 

مفسر ایتالیایی ادامه داد:

 

با این میزان از صراحت در مورد آینده او در تیم موضع‌ گرفتن چندان سیاست‌ورزانه و پخته نیست. توصیه نمی‌کنم پیرلو در آینده نیز در مورد کنار گذاشتن بازیکنانی از تیم تحت هدایتش در مقابل رسانه‌ها موضع بگیرد.

 

سیستم بازی:

 

نکته دیگر ورود به موضوع سیستم بازی آنهم در مقابل برخی از میکروفون‌ها و دوربین‌های نانجیب بود. بیان استفاده از دفاع سه یا چهار نفره یا احتمال استفاده از یک بازیساز مقابل خط دفاعی و یا حتی صحبت در خصوص شیوه بازی البته نه‌تنها کمکی به عبور از زیر فشار منتقدانی که به دانش مربیگری او با دیده تردید می‌نگرند نکرد بلکه نشان‌دهنده عدم درک صحیح و قابل اتکاء میان تاکتیک و ایده بازی بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: